BLOGAS

spalio 8, 2019

Darbdavio įvaizdžio formavimas

Darbdavio įvaizdis (toliau – DĮ) – tai įmonės reputacija, darbdavio vertės pasiūlymas darbuotojui. DĮ parodo, kiek įmonė patraukli kaip darbdavys, ar tai yra geidžiama darbovietė. Kodėl dabar tai kaip niekada aktualu? Atsakymas labai paprastas – dėl darbuotojų trūkumo ir dėl pasikeitusių kandidatų įpročių, kai kandidatas kurį laiką stebi įmonę prieš siųsdamas savo CV, ieško informacijos, […]

gegužės 16, 2019

Asmenybės testai

Kas dieną versle priimami įvairiausi sprendimai. Sprendimai, susiję su tinkamų žmonių pasirinkimu, linksniuojami kaip vieni sudėtingesnių, nuo kurių priklauso, kaip įmonei seksis pasiekti užsibrėžtų tikslų, ar komandos sklandžiai darbuosis. Tyrimai sako, kad nei vienas atrankos metodas ar jų visuma negali 100% garantuoti, kad pasirinktas žmogus tobulai tiks ieškomai pozicijai. Matyt ne veltui dažna organizacija personalo valdymo […]

balandžio 11, 2019

Vadovavimas ir lyderystė

Šiandienos pokyčių kontekste vadovams keliama labai daug reikalavimų – būti puikiu lyderiu, nešti prasmę, reaguoti į pokyčius ir priimti greitus sprendimus, būti inovacijų žmogumi, susikalbėti su įvairių kartų, kultūrų, nuomonių žmonėmis, puikiai komunikuoti tiek viduje, tiek išorėje formuojant įmonės įvaizdį. Tad kaip šiandienos vadovui išgyventi tame lūkesčių ir reikalavimų sraute? Su kokiais klausimais jie kreipiasi […]

kovo 11, 2019

Vidinė komunikacija

Vidinė komunikacija – vienas pagrindinių įrankių formuojant įmonės kultūrą, darbuotojų tarpusavio santykius, jų pasitenkinimą, o taip pat didinant darbuotojų įsitraukimą siekiant įmonės tikslų ir strategijos įgyvendinimo. Jau kurį laiką nebeužtenka vienpusės komunikacijos, darbuotojai nori dalyvauti komunikacijos procese, galėti išsakyti savo nuomonę, siūlyti idėjas, o taip pat jaustis vertinami ir matyti, kaip savo darbu prisideda prie […]

vasario 11, 2019

Organizacijos vertybės

Ar jūsų įmonei artimos tokios vertybės kaip sąžiningumas, įsipareigojimas klientams, komandinis darbas bei tarpusavio pasitikėjimas? Jei taip, turite kai ką bendro su nemažai kitų įmonių. Analitikų iš Booz Allen Hamilton and Aspen Institute atliktas tyrimas rodo, kad sąžiningumą įvardina 90% respondentų, 88% mini įsipareigojimą klientams ir 76% komandinį darbą bei tarpusavio pasitikėjimą. Ar šios vertybės svarbios? Be […]

sausio 6, 2019

Darbuotojų veiklos valdymo procesas

  Kiekvienai organizacijai reikia darbuotojų, kurie savo indėliu prisidėtų prie jos tikslų įgyvendinimo. Tuo tarpu, žmonėms reikia vietos, kur jie realizuotų savo potencialą ir talentus. Veiklos valdymo procesas yra metodų ir būdų visuma, kuriais vadovai ir darbuotojai susiderina dėl tikslų, terminų ir priemonių, reikiamų kompetencijų susitarimams įgyvendinti ir rezultatų vertinimo. Kokybiškas ir sistemingai veikiantis veiklos […]

gruodžio 2, 2018

Įmonių šventės

Artėjant jaukiausioms metų šventėms draugai ir HR bendruomenė dažnai dalinasi savo džiaugsmu ar nusivylimu. Štai viena kolegė, pakeitusi darbą, nusivylė. Šiais metais įmonės Kalėdinio vakarėlio nebus, įmonė švęs, kai įsikraustys į naują biurą. Kitas pažįstamas skundžiasi, kad norint dalyvauti Kalėdų vakarėlyje reikia pačiam susimokėti. Juokais priduria – matyt reiks keisti darbą. Gera draugė šokinėja iš […]

lapkričio 28, 2018

Strateginės sesijos

Tikime, kad šiais laikais labai retai pasitaiko įmonių, kurios neorganizuoja Strateginių sesijų (toliau – SS) ar bent tikslų derinimo renginių, tačiau šio numerio tikslas – pasidalinti profesionalų įžvalgomis ir patarimais – ką daryti, kad tokie renginiai kurtų dar didesnę vertę, ne tik “uždėtų” varnelę. TENDENCIJOS Sertifikuota vadybos konsultantė (CMC), OVC partnerė Diana Palivonienė Koks SS […]

lapkričio 8, 2018

Žmogus – superherojus? Arba, ko tikimasi iš profesionalaus personalo valdymo specialisto.

„Personalistai“ – lyg dviejų girnų spaudžiami specialistai. Iš vienos pusės juntamas įmonės valdžios – verslo savininkų, direktorių, skyrių vadovų, laukiančių įsitraukusių, profesionalių, pagal sustyguotus procesus dirbančių darbuotojų, – spaudimas. Iš kitos pusės – darbuotojų, su kuriais vedamos nuolatinės derybos apie tai, kokį atlyginimą jiems reikėtų mokėti, kokias priemones suteikti, kad jie galėtų gerai dirbti, lūkesčiai. […]

spalio 8, 2018

Judant besimokančios organizacijos link

Ruduo – metas, kai motyvacija mokytis pakyla, o konferencijos tarpusavyje konkuruoja kaip jokį kitą sezoną. Organizacijos peržiūri mokymo planus rudeniui, atkuria kontaktus su mokymų organizatoriais. Po vasaros visi aktyviau sujuda, kartu su mokiniais ir studentais. Dažnai pradėjus kalbėti apie įmonių mokymosi politiką tenka išgirsti, kad „nuolat tobulėjame“, „mažais žingsniais tampame besimokančia organizacija“, „mūsų kultūra – […]