BLOGAS

28 gegužės, 2019

Stresas darbe: pagrindiniai kaltininkai, kaip su juo kovoti

Paskutiniu metu tarp personalo profesionalų dažnai girdima, kad įmonės suka galvą kaip geriau tvarkytis su stresu. Vienos bando labai populiarėjančias sąmoningo dėmesingumo (angl. Mindfulness) programas, kitos įrengia meditacijos ar miego kambarius. Nemažai skatina fizinį aktyvumą, nes tai viena efektyvesnių prevencinių priemonių. Kodėl toks dėmesys streso valdymui? Kas atsakingas: darbdavys ar darbuotojas? Nerimą keliantys duomenys EU-OSHA […]

16 gegužės, 2019

Kokie įpročiai padeda dirbti produktyviau?

Ar Jums pažįstama situacija, kai atėjus pietų pertraukai, pamojate kolegoms, kad jūsų nelauktų, nes turite labai daug darbo? O jausmas, kai po susitikimų dienos krentate į kėdę prie savo darbo stalo ir galvojate apie tai, kaip viską suspėti. O gal neseniai sėdėjote savo darbo vietoje ir niekaip negalėjote prisiversti dirbti? Visos šios situacijos susijusios su […]

16 gegužės, 2019

Asmenybės testai

Kas dieną versle priimami įvairiausi sprendimai. Sprendimai, susiję su tinkamų žmonių pasirinkimu, linksniuojami kaip vieni sudėtingesnių, nuo kurių priklauso, kaip įmonei seksis pasiekti užsibrėžtų tikslų, ar komandos sklandžiai darbuosis. Tyrimai sako, kad nei vienas atrankos metodas ar jų visuma negali 100% garantuoti, kad pasirinktas žmogus tobulai tiks ieškomai pozicijai. Matyt ne veltui dažna organizacija personalo valdymo […]

11 balandžio, 2019

Vadovavimas ir lyderystė

Šiandienos pokyčių kontekste vadovams keliama labai daug reikalavimų – būti puikiu lyderiu, nešti prasmę, reaguoti į pokyčius ir priimti greitus sprendimus, būti inovacijų žmogumi, susikalbėti su įvairių kartų, kultūrų, nuomonių žmonėmis, puikiai komunikuoti tiek viduje, tiek išorėje formuojant įmonės įvaizdį. Tad kaip šiandienos vadovui išgyventi tame lūkesčių ir reikalavimų sraute? Su kokiais klausimais jie kreipiasi […]

11 kovo, 2019

Vidinė komunikacija

Vidinė komunikacija – vienas pagrindinių įrankių formuojant įmonės kultūrą, darbuotojų tarpusavio santykius, jų pasitenkinimą, o taip pat didinant darbuotojų įsitraukimą siekiant įmonės tikslų ir strategijos įgyvendinimo. Jau kurį laiką nebeužtenka vienpusės komunikacijos, darbuotojai nori dalyvauti komunikacijos procese, galėti išsakyti savo nuomonę, siūlyti idėjas, o taip pat jaustis vertinami ir matyti, kaip savo darbu prisideda prie […]